For Organizers

Ticmate - Ние ще направим Вашето събитие международната!
Основана през 2006 г., бизнес концепция и цел Ticmate е да се превърне във водеща европейска компания за международни продажби на билети и екскурзии до различни видове събития. Първият етап от процеса на изстрелване беше създаването на LondonMusicalTickets.com . Expansion се наблюдава бързо и успех вече е реалност. www.london-musical-tickets.com Вече е на разположение в рамките на дванадесет различни езици в повече от четиридесет страни, с равномерно разпределение на продажбите на билети на всички пазари.

Ticmate е и инициатор на риалити шоуто Star West End в шведския TV3, където победителят печели женски олово част в музикален Монти Пайтън, Spamalot, която се играе в Уест Енд в Лондон през 2008/09.
Ние непрекъснато се стремим да се намери и разработване на нови проекти.

Вие ли сте производител на събитие с международен потенциал?
Тогава Свържете се с нас , ние ще Ви помогне да достигнете по-широка аудитория.

Ticmate работи със събития в три етапа:

Преди
В тясно сътрудничество с производителя събитие, проучването и картирането се извършва, за да се намери най-подходящата международна публика. След което, стратегия и план за действие се изготвя успешно да достигне избраната целева група и да се установи случай на международно ниво.

По време на
Ефективни международни армировка маркетинг на събитието и продажби на билети, от своя страна ще генерира допълнителни продажби и отбеляза събитието на световната карта. Това може да включва неща като специално изработени уеб сайтове и интернет спонсорирани връзки в местните езици. Ticmate също има опит за създаване на изключителни сделки за сътрудничество с туристически агенции, туристически агенции и други съответни организации, телевизионни предавания и други подобни. Google използва Ticmate като казус за това как успешно да се използват AdWords.

След
Резултатите от проекта се оценяват чрез прецизно измерване, обширна проследяване работата на международната публика, и специфични за страната анализи за определяне на областно ниво. Тази информация е изключително ценна, когато, например, планира международни турнета, планира износ на мюзикъли извън Бродуей или Уест Енд, и т.н.

Пионери в рамките на международни събития

В Ticmate, можем да видим ясна тенденция демонстрира засилен интерес в международни прояви през следващите няколко години. Това е съвсем очевидно, не на последно място от размера на лихвата, в нашия филиал, Лондон мюзикъли, в течение на много кратък период от време. Общият пазар на живи събития постоянно се увеличава всяка година. Така например, през 2007 г. нов рекорд бе създадена в лондонския West End, с повече от 13,6 милиона души посещават, вижте прессъобщението. Тази тенденция се подсилва от проучване IPK, които , чрез проучвания, показва, че събитието Travel, т.е. хората, пътуващи за културни и спортни събития, е най-бързо развиващият се сектор в рамките на туристическата индустрия.

Trends също показват, че това е самото събитие и опита, който е определяне на дестинации за пътуване все повече и повече. В същото време, до момента, общи знания и систематизиране за постигане на международни клиенти на нови събития като цяло е паднал кратко в рамките на отрасъла. Това е мястото, където Ticmate вижда голям потенциал.

Уникални решения, съчетани с дългогодишен опит

Ticmate разполага със собствена мрежа от международния маркетинг и канали за продажба. Нашият специално проектиран техническа платформа, съчетани с нашия дългогодишен опит и ноу-хау, поражда интерес наоколо, и намира публика за международни събития като мюзикъли, опери, кабарета, спортни събития и концерти. В бъдеще, нашите клиенти ще могат да се резервират полет, хотел и дори храната си без да се налага да напусне нашите уебсайтове.

А богатството на опит в продажбите на билети и събития

Основател Ticmate и главница собственик, Marcus Moeschlin, има богат опит в продажбите на билети за международни събития. Той е един от инициаторите на билети мрежата Global, в която 22 страни купуват и продават билети за международни събития от всеки друг. В допълнение, той е работил с няколко специфични производства. Маркъс беше, например, отговаря за стартирането на Swedish Peter Jöback в Мис Сайгон и Петра Nielsen в Чикаго мюзикъла, както се извършва в Лондон. Според Сю Uings на Камерън Макинтош, по време на този период 30% от хората в публиката са били на посещение шведите.

Следователно, Marcus Moeschlin също лансира идеята, че един швед трябва да наемат, и да запълни, Royal Albert Hall в Лондон със своите сънародници. Robert Wells хареса това предложение и се подготвя за сътрудничество, което доведе до Wells попълване на Royal Albert Hall три години в един ред, и по-голямата част от публиката дойде от Швеция.

Контакт

Вие сте производител събитие търси да постигне международна публика? E-поща {{International.event най}} и нека да говорим.

For Organizers
English
Ticmate.bg


To cart