Относно Ticmate.bg
В Ticmate, нашата цел е да се превърне във водеща европейска компания за продажби на международни билети и екскурзии до всички видове събития. Ние предлагаме не само информация за всяко събитие и да направи резервация на билети по-лесно за хората, които искат да видят музикални, шоу, футболен мач, атракция или конкурс някъде, различна от тяхната собствена страна. Също така, ние сме, благодарение на нашия богат опит в индустрията, може да ви помогне, производителят намерите запален нова публика.
A бизнес концепция задвижва от страст и интерес
Човекът зад Ticmate, Marcus Moeschlin, има страстна връзка с мюзикъли, концерти и всякакви събитие. Като стар 18 година той вече е започнал организирането на екскурзии до рок концерти от родния си град Йонкьопинг в Швеция. Три години по-късно, през 1985 г., Марк е работил с шведския художник, Cornelis Vreeswijk финалистите и албума. След дълъг и вълнуващ кариера последва. А кариера в която фокусът винаги е била да предлагаме на хората събития и международния опит на достъпни цени, не на последно място по време на престоя му като собственик на Box Office Швеция в Стокхолм. Маркъс също може да се разглежда като лидер цифров пионер в рамките на света на събития. Още през 1990 той е участвал в създаването на глобални Билети, мрежа, в която 22 страни купуват и продават билети за международни събития помежду си по електронен път. Това беше по времето, когато техните конкуренти бяха още използват остарели методи като факса и телефона. За това, мрежата получи наградата на британската кралица за най-добър износ през 1992 година.
Съвет на директорите
Дори ако Ticmate е млада компания, има стабилни познания и опит на международни прояви в рамките на компанията.
На борда на директорите за Ticmate AB, в допълнение към CEO Marcus Moeschlin, са Ole Oftedal, Председател на УС, и Ян Фрийдман. И двете Oftedal и Friedman има голям опит както на работещи фирми и от същество на борда на фирми, работещи в рамките на търговията, пътуванията, медии и други фирми в рамките на сектора на услугите.