FAQ

 Как мога да получа билета си? Как мога да получа билета си?
 Дали театри имат дрес код? Дали театри имат дрес код?
 Какво време трябва да се появи? Какво време трябва да се появи?
 Какво се случва, ако не мога да използвам моите билети? Какво се случва, ако не мога да използвам моите билети?
 Какво означава това, че моите билети са "На заявка"? Какво означава това, че моите билети са "На заявка"?
 Трябва ли ID при събирането на билета си? Трябва ли ID при събирането на билета си?
 Смятате ли, добави резервационни такси? Смятате ли, добави резервационни такси?
 Аз имам един въпрос или оплакване? Аз имам един въпрос или оплакване?

Как мога да получа билета си?

Трябва да отпечатате ваучер / електронен билет (и), които ние изпращаме до вашия адрес на електронна поща като PDF документ, и вие трябва да донесе със себе си копие до вашата дестинация. Тук трябва да обменят ваучер / електронен билет (и) за вашите оригинални билети или покаже по поръчка на ваучер / електронен билет (и) на адреса за среща на вашето събитие. Много е важно внимателно да прочетете цялата информация, отпечатана на вашия ваучер / електронен билет (и).
Back to FAQ

Дали театри имат дрес код?

Обикновено не е рокля код, елегантен или небрежен облекло е добре, освен ако не съществуват други препоръки. Моля, прочетете вашия ваучер / електронен билет (и) много внимателно, тъй като ние тук говорим за каквито и да било норми на обличане, които могат да се прилагат за Вашата резервация.
Back to FAQ

Какво време трябва да се появи?

Препоръчително е да се достигне между 15 минути. за 30 минути. преди. Моля, прочетете вашия ваучер / електронен билет (и) много внимателно, тъй като ние тук говорим за точно време за среща на Вашата резервация.
Back to FAQ

Какво се случва, ако не мога да използвам моите билети?

Обикновено билети не могат да бъдат върнати, отменени или заменени с други дати. Но ако не можете да използвате билетите си ние, разбира се, ще се опитаме всичко възможно да ви помогне. Моля, свържете се с нас чрез страницата за контакт на нашия сайт. Тук ние също така обяснява как трябва да се действа, ако не можете да използвате вашите билети. Моля, имайте предвид, че това може да отнеме известно време, за да получите билети препродавани на други клиенти, както и че няма да има такса за анулиране на нас и нашия местен агент / организатор Ако успеем препродаване или обмен на вашите билети.
Back to FAQ

Какво означава това, че моите билети са "На заявка"?

За някои събития, ние трябва да отида на резервацията се потвърждава от мястото или нашия местен доставчик. Това обикновено отнема по-малко от 48 часа. Това ние наричаме "A резервация е при поискване". Когато резервацията се потвърждава от мястото или на нашия доставчик, вашите електронни билети / ваучери ще бъде изпратено до вашия адрес на електронна поща, както и плащането ще бъде финализирана. Ако Вашата резервация се отказа от мястото или на нашия доставчик (обикновено, защото събитието е разпродаден) ние ще Ви изпратим имейл за да ви информира за резервацията не е потвърдена и резервацията се анулира. Ако резервацията е анулирана и не потвърди, нито пари се плаща и никакво плащане е финализиран.
Back to FAQ

Трябва ли ID при събирането на билета си?

Понякога трябва да се покаже на търсенето валиден документ със снимка, когато се събират вашите билети. Така че, за да бъдат сигурни, че няма да има проблеми или недоразумения, когато се събират билетите, моля да представите валиден документ със снимка.
Back to FAQ

Смятате ли, добави резервационни такси?

Ние често са по-евтини в сравнение с други агенти на билети, а понякога дори и по-евтино, отколкото в самата зала. Това е така, защото ние сме в чужбина агент, не продават на местно ниво. Въпреки това се очаква, че моля такса резервация може да бъде включена в цената на билета от 10-25% при резервация на музикални, театрални или опера. При резервация футболни билети моля очакваме такса резервация между 10-50%, а може би и повече, ако мачът резервирате за е A-мач! Трябва да се помни обаче, че боксофиса често има няма свободни билети, тъй като много събития са разпродадени. Така че може да плати такса в този сайт, но след това са гарантирани билет преди да напусне дома, и не е нужно да се притеснявате за разпродадени представления и черния пазар на билети, които често са много по-скъпо, отколкото нашата цена на билета!
Back to FAQ

Аз имам един въпрос или оплакване?

Имате ли някакви въпроси или в малко вероятния случай на оплакване, моля свържете се с нас на helpdesk@ticmate.com или намерите нашите телефонни номера в "Контакти" на нашия сайт. Моля, имайте предвид, че се нуждаят от никакви оплаквания да се изпрати до нас не по-късно от 14 дни след датата на събитието / тур. Ако получим жалба в 14-дневен срок от датата на събитието / тур не можем да гарантираме, че можем да ви помогнем по някакъв начин!
Back to FAQ

English
Ticmate.bg


To cart